Leveranse
Fyndiq er en markedsplass hvor vi samarbeider med flere ulike leverandører. Fyndiq har ikke eget lager, i stedet sender de ulike leverandørene din bestilling direkte fra eget lager etter at vi har bekreftet din bestilling.
Hvis du har bestilt produkter som sendes fra forskjellige leverandører, kan produktene bli sendt til deg i forskjellige pakker.
Frakt kostnad
Fraktkostnaden for våre bestillinger er 49 NOK, Hvor stort fraktgebyret er vises alltid i forbindelse med ditt kjøp.
Leveringstid
Vanlige postsendinger
Vi har flere ulike leveringsintervaller, avhengig av leverandør og produkt.
3-5 virkedager
5-10 virkedager
10-16 virkedager
10-21 virkedager
For Vanlige postsendinger leveres produktet til deg innen 21 virkedager (unntatt helligdager mandag til fredag) enten direkte i din postkasse eller til ditt nærmeste postkontor. Antatt leveringsdato vises i ordrebekreftelsen og i produktbeskrivelsen. I produktbeskrivelsen står det også om produktene leveres til et postombud.
Uhåndterlige og/eller tunge produkter
For uhåndterlige og/eller tunge produkter vil leverandøren være den som holder lageret
produktet innen fem dager etter mottak av ordrebekreftelsen, ta kontakt med deg slik at dere i fellesskap kan bestemme leveringsdato. Levering skjer innen 16 virkedager (unntatt helligdager mandag til fredag) fra den dagen du mottar ordrebekreftelsen, forutsatt at ingenting annet er oppgitt i produktannonsen eller i kassen.
Levering av uhåndterlige og/eller tunge produkter betyr normalt at du må være fysisk tilstede og motta uhåndterlige og/eller tunge produkter på hjemmeadressen din og på dagtid.
Spørsmål om levering
"Hvor leverer Fyndiq?"
Vi leverer i hele Norge! Bor du i Sverige, Danmark eller Finland, er vi der også.
"Hva er de forskjellige leveringsalternativene?"
Normal postlevering
Uhåndterlige og/eller tunge forsendelser.
Uhåndterlige og/eller tunge forsendelser er for eksempel balkongmøbler og senger. Dersom produktet er klumpete og/eller tungt, står dette i produktbeskrivelsen og i kassen.
"Kan jeg velge leveringsalternativer?"
Nei, hvilket leveringsalternativ produktet sendes med avhenger av produktet du bestiller. Leverandøren bestemmer leveringsmuligheter.
Du kan imidlertid velge å filtrere på "postboks" eller "leveringspunkt" når du leter etter ditt neste kupp på siden.
"Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?"
Du er selv ansvarlig for å motta eller hente din leveranse i henhold til det som fremgår av instruksjonene du mottar i forbindelse med bestillingen.
Pakker på postkontor som ikke hentes innen den tid som er angitt på avin vil bli sendt tilbake til leverandørens lager. I disse tilfellene har vi rett til å belaste en administrasjonskostnad på maksimalt 160 NOK, som tilsvarer leverandørens kostnader for håndtering og frakt i tilfeller der du ikke henter pakken din på postkontoret eller hvis du ikke mottar din levering i henhold til instruksjonene.