Kundeservice

Vårt fornøyde kundeløfte

Vi ønsker alltid at du som kunde skal være fornøyd med ditt besøk og ditt kjøp hos Fyndiq. Vi jobber kontinuerlig for å gjøre din kundeopplevelse bedre og gi deg som kunde et løfte, et fornøyd kundeløfte fra oss i Fyndiq:

Fornøyd med kjøpet

  • Vi er alltid tilgjengelige for å hjelpe deg, og vi svarer innen 24 timer

  • Vi gir deg et åpent kjøp i 30 dager hvis du ombestemmer deg

  • Vi tilbyr deg bytte eller refusjon hvis produktet ditt er defekt

Sikker og fleksibel betaling

  • Vi tilbyr deg å betale raskt og enkelt med Vipps

  • Vi tilbyr deg å vente med betaling til du har mottatt bestillingen din

  • Vi tilbyr deg å dele opp betalingen din

Kjøp du kan stole på

  • Vi er transparente og tydelige med våre priser

  • Vi krever at produktene oppfyller gjeldende standarder og sikkerhetsforskrifter

  • Vi tillater kun kunder som har kjøpt produktet å legge igjen en anmeldelse

Klimakompensasjon og redusering av vår klimapåvirkning

  • Vi klimakompenserer for 110 % av klimaavtrykket vårt

Stort og attraktivt utvalg

  • Vi velger våre leverandører med omhu

  • Vi evaluerer kontinuerlig våre leverandører for kvalitet og leveringspresisjon

  • Vi velger og kuraterer vårt utvalg basert på etterspørsel og produktkvalitet

Vi mener at vårt ansvar overfor deg som kunde strekker seg hele veien til du har fått produktet ditt levert, skulle noen av våre leverandører være bedragerske eller gå konkurs vil ikke du som kunde bli holdt ansvarlig

Hvis vi ikke holder løftet til deg, kontakt oss via vår kundeservice!

Du når oss lettest via vår kundeserviceportal, men det er også greit å sende oss en e-post på support@fyndiq.no.