Vårt fornøyde kundeløfte
Vi ønsker alltid at du som kunde skal være fornøyd med ditt besøk og ditt kjøp hos Fyndiq. Vi jobber kontinuerlig for å gjøre din kundeopplevelse bedre og gi deg som kunde et løfte, et fornøyd kundeløfte fra oss i Fyndiq:
Fornøyd med kjøpet
Vi er alltid tilgjengelige for å hjelpe deg, og vi svarer innen 24 timer
Vi gir deg et åpent kjøp i 30 dager hvis du ombestemmer deg
Vi tilbyr deg bytte eller refusjon hvis produktet ditt er defekt
Sikker og fleksibel betaling
Vi tilbyr deg å betale raskt og enkelt med Vipps
Vi tilbyr deg å vente med betaling til du har mottatt bestillingen din
Vi tilbyr deg å dele opp betalingen din
Kjøp du kan stole på
Vi er transparente og tydelige med våre priser
Vi krever at produktene oppfyller gjeldende standarder og sikkerhetsforskrifter
Vi tillater kun kunder som har kjøpt produktet å legge igjen en anmeldelse
Klimakompensasjon og redusering av vår klimapåvirkning
Vi klimakompenserer for 110 % av klimaavtrykket vårt
Stort og attraktivt utvalg
Vi velger våre leverandører med omhu
Vi evaluerer kontinuerlig våre leverandører for kvalitet og leveringspresisjon
Vi velger og kuraterer vårt utvalg basert på etterspørsel og produktkvalitet
Vi mener at vårt ansvar overfor deg som kunde strekker seg hele veien til du har fått produktet ditt levert, skulle noen av våre leverandører være bedragerske eller gå konkurs vil ikke du som kunde bli holdt ansvarlig
Hvis vi ikke holder løftet til deg, kontakt oss via vår kundeservice!
Du når oss lettest via vår kundeserviceportal, men det er også greit å sende oss en e-post på support@fyndiq.no.