Kundeservice

Vanlige spørsmål (FAQ)

"Har Fyndiq en fysisk butikk?"

I dag er Fyndiq kun tilgjengelig på nett. Vi er en online markedsplass og samarbeider med hundrevis av leverandører som selger produktene sine på nettsiden vår.

"Har Fyndiq noen egne lager?"

Nei, Fyndiq har ikke eget lager. Alt sendes direkte fra leverandøren hjem til deg. Vi har leverandører i Sverige, EU og Kina

"Hva skjer hvis en leverandør går konkurs?"

Hvis leverandøren som skal sende deg produktet ditt går ut av drift, refunderer vi deg for produktet.

"Hvilke betalingsmuligheter har Fyndiq?"

Hos Fyndiq er det flere forskjellige betalingsalternativer å velge mellom:

  • Vipps

  • Kortbetaling

  • Direkte betaling via Trustly

  • Fakturabetaling

  • Kontokreditt

Vi samarbeider med Svea som vår betalingspartner. Du finner mer informasjon og svar om våre betalingsmåter her

"Hva er Fyndiqs fraktkostnad?"

Fyndiq har 49 NOK i frakt. Dette gjelder alt du kjøper, uansett størrelse, vekt eller antall.

"Hvorfor skal jeg handle fra Fyndiq?"

Vi i Fyndiq jobber for at du skal få den beste og tryggeste handleopplevelsen. Du kan alltid stole på Fyndiq og at vi er her hvis noe går galt. Les mer om vårt fornøyde kundeløfte

"Hvor finner jeg ordrebekreftelsen?"

Ordrebekreftelsen sendes umiddelbart etter kjøpet til e-postadressen du oppga ved bestilling.

"Er pakken min sendt sporbar?"

Pakken din kan sendes med eller uten sporingsnummer. Det avhenger av hvilket produkt du har bestilt og hvilken leverandør som sender pakken din. Hvis pakken sendes sporbar, vil du motta informasjon om den på e-post så snart den har forlatt lageret.

Du kan alltid se siste leveringsdato for bestillingen din i ordrebekreftelsen.

Pakken min kan ikke spores


Har du bestilt noe fra Europa og kan ikke spore pakken din? Noen pakker som sendes med europeiske transportører (gjelder for det meste DPD og GLS) bytter sporingsnummer speditør når de kommer til Norden, noe som kan gjøre pakken vanskelig å spore med den opprinnelige sporingskoden.

Følg disse trinnene for å finne pakken:
1. Gå til https://parcelsapp.com/ og skriv inn sporingsnummeret ditt (som du finner i leveringsbekreftelsen din).
2. Nå søkes flere transportørers databaser gjennom og viser deg all tilgjengelig informasjon om pakken din, inkludert:
○ Gjeldende status
○ Oppdateringer som ikke vises på andre sporingssider
○ Neste sporingsnummer (hvis aktuelt)
○ Hvilken speditør som kommer til å håndtere pakken i Norge.

Tips:
● Hvis du ikke finner pakken din på denne måten, kan du kontakte avsenderen eller transportøren for mer informasjon. Du kan også prøve å spore pakken din på transportørens nettsted. Det kan ta litt tid for informasjonen å oppdateres på Parcelsapp.
Vi håper dette hjelper deg med å finne pakken din!

Har du flere spørsmål?
Kontakt kundeservice for mer informasjon.

"Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?"