Kundeservice

Betaling

Sveas betalingsbetingelser finner du her.

Sammen med vår betalingstjenesteleverandør tilbyr vi flere betalingsalternativer. Avhengig av betalingsmåten du velger, vil du inngå en egen betalingsavtale med betalingsleverandøren i forbindelse med kjøpet. Avhengig av betalingsmåten din kan det påløpe ekstra kostnader.

Vi tilbyr følgende betalingsalternativer:

Direkte betaling via Trustly:
Direkte betaling betyr at betalingen din overføres fra bankkontoen din.
Gebyr: Gratis

Kortbetaling:
Kortbetaling betyr at betalingen skjer med ditt bankkort. Kortbetaling er mulig med Mastercard eller Visa.
Gebyr: Gratis

Vipps:
Vipps betyr at betalingen din overføres fra din bankkonto via Vipps-appen.
Gebyr: Gratis

Svea Fakturabetaling:
Fakturabetaling innebærer at betalingen må være Svea i hende innen 14 dager etter fakturadato. For å handle med faktura må du oppgi personnummeret ditt. Forutsetningen for å kunne handle mot faktura er at du er registrert i det norske folkeregisteret og er over 18 år.

Gebyr: Ved forsinket betaling påløper et lovpålagt purregebyr. Forsinket betaling belastes med 2 % per måned. Ved manglende betaling overleveres fakturaen til et inkassobyrå.

Svea Delbetaling: Delbetaling innebærer at du deler kostnaden over en forhåndsbestemt tidsperiode. Sveas betalingsbetingelser finner du her. Spesielle vilkår for delbetaling finner du her.
Gebyr: Renter, oppsett og månedlige administrasjonsgebyrer påløper.

Betalingsalternativene som er tilgjengelige for deg og vilkårene og eventuelle gebyrer vises alltid i forbindelse med kjøpet ditt og på nettstedet vårt. Mulige begrensninger i de ulike betalingsalternativene kan gjelde.

Du finner mer informasjon om betaling i våre generelle vilkår og betingelser her.

Spørsmål om betaling

"Når vil kreditt-/debetkortet mitt bli belastet?"

Beløpet reserveres/trekkes fra kortet ditt når du har gjennomført kjøpet.

"Når må jeg betale fakturaen?"

Din faktura har alltid 14 dagers kreditt fra den er sendt. Du kan også velge å betale fakturaen i avdrag.

"Får du kvittering for kjøpene dine?"

Ja, ordrebekreftelsen vi sender deg via e-post fungerer som både kvittering og garantibevis.

"Spørsmål angående betalingen din?"

Har du spørsmål angående betalingen din kan du kontakte Fyndiq her.