Kundeservice

Betaling

Hos Fyndiq er det flere ulike betalingsalternativer å velge mellom. Vi samarbeider med Svea Bank AB som vår betalingstjenesteleverandør. Avhengig av betalingsmåten du velger, vil du inngå en egen betalingsavtale med Svea i forbindelse med kjøpet ditt.

Avhengig av hvilket betalingsalternativ du velger, kan det også påløpe ekstra kostnader.

Nedenfor finner du informasjon om alle betalingsmetodene Fyndiq tilbyr.

Direkte betaling via Trustly:

Direkte betaling betyr at betalingen din overføres fra bankkontoen din. Sveas vilkår for betaling finner du her.

Gebyr: Gratis

Kortbetaling:

Kortbetaling betyr at du betaler med bankkortet ditt. Kortbetaling er mulig med Mastercard eller Visa. Sveas vilkår for betaling finner du her.

Gebyr: Gratis

For kortbetalinger bruker vi 3D-Secure for økt sikkerhet. 3D-Secure er en global sikkerhetsstandard utviklet av VISA og Mastercard for betalinger over Internett.

Fakturabetaling:

Fakturabetaling innebærer at betalingen må være Svea i hende innen 14 dager fra fakturadato. For å handle mot faktura må du oppgi personnummer. Forutsetningen for å få handle mot faktura er blant annet at du er registrert i folkeregisteret i Sverige, er over 18 år og ikke har betalingsklager. Sveas vilkår for betaling finner du her.

Gebyr: Ved forsinket betaling betales et lovpålagt purregebyr. Forsinket betaling belastes med 2 % per måned. Ved manglende betaling overleveres fakturaen til inkasso.

Kontokreditt (delbetaling):

Kontokreditt (delbetaling) betyr at du deler kostnaden over en forhåndsbestemt tidsperiode. Sveas vilkår for betaling finner du her. Spesielle betingelser for kontokreditt (delbetaling) finner du her.

Gebyr: Renter, etableringskostnader og månedlig administrasjonsgebyr kommer i tillegg. Ved betaling etter forfall belastes lovpålagt purregebyr fra 60 SEK, forsinkelsesgebyr med f.n. 145 kr og kassekreditt fra 85 kr. For gjeldende kostnad, les Sveas vilkår for betaling, som du finner her.

Betalingsmulighetene du kan velge mellom og betingelsene og eventuelle kostnader som gjelder er alltid oppgitt i forbindelse med ditt kjøp og på vår nettside. Mulige begrensninger i betalingsalternativene kan forekomme.

Spørsmål om betaling

"Når vil kreditt-/debetkortet mitt bli belastet?"

Beløpet reserveres/trekkes fra kortet ditt når du har gjennomført kjøpet.

"Når må jeg betale fakturaen?"

Din faktura har alltid 14 dagers kreditt fra den er sendt. Du kan også velge å betale fakturaen i avdrag.

"Får du kvittering for kjøpene dine?"

Ja, ordrebekreftelsen vi sender deg via e-post fungerer som både kvittering og garantibevis.

"Spørsmål angående betalingen din?"

Har du spørsmål angående betalingen din kan du kontakte Svea på

21 54 24 00